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Produkt zum Begriff Game:


  • Rolex - Eleganz, Präzision und Innovation: Eleganz, Präzision und Innovation
    Rolex - Eleganz, Präzision und Innovation: Eleganz, Präzision und Innovation

    Rolex ist die bekannteste Uhrenmarke der Welt. In unserem ARMBANDUHREN Special zur Marke geht unsere Redaktion der Geschichte und den hauseigenen Innovationen der Genfer Manufaktur ebenso auf den Grund, wie den Modellen der aktuellen Kollektion von Daytona bis Yacht-Master und Co.Das professionelle Autorenteam um Chefredakteur und Uhren-Experte Peter Braun hat ein umfassendes und spannendes Portrait über die Luxusmarke erstellt. Von der Rolex-Firmengeschichte, ihren eleganten Sportuhren, Tool-Watches und Komplikationsuhren, präsentiert das aus zahlreichen Artikeln der letzten zehn Jahre zusammengestellte Bookazine zudem auch tiefe Einblicke in die Fertigung der größten Schweizer Uhrenmanufaktur. Alles über die Geschichte der Marke Rolex, umfassende Uhrenportraits von Sportuhren, Tool Watches und Uhren mit Komplikationen und ein Blick hinter die Kulissen der Produktion: Uhrwerke, Gehäuse, Zifferblätter, Endmontage - was Rolex so besonders macht: die herausragenden Merkmale der Perfektion - alle Uhrwerke der neuen Kalibergeneration - Katalogteil mit den schönsten klassischen Modellen und einem Überblick über die aktuelle Kollektion Fazit: Mit diesem Bookazine hat der Rolex-Freund alle Fakten zur Hand, kompakt aufbereitet und in allen wichtigen Details vertieft. Ein tolles Buch mit sehr viele schönen Fotos, und das alles zu einem absolut günstigen Preis.

    Preis: 50 € | Versand*: 0 €
  • Game Mechanics: Advanced Game Design
    Game Mechanics: Advanced Game Design

    This in-depth resource teaches you to craft mechanics that generate challenging, enjoyable, and well-balanced gameplay. You’ll discover at what stages to prototype, test, and implement mechanics in games and learn how to visualize and simulate game mechanics in order to design better games. Along the way, you’ll practice what you’ve learned with hands-on lessons. A free downloadable simulation tool developed by Joris Dormans is also available in order to follow along with exercises in the book in an easy-to-use graphical environment. In Game Mechanics: Advanced Game Design, you’ll learn how to: * Design and balance game mechanics to create emergent gameplay before you write a single line of code. * Visualize the internal economy so that you can immediately see what goes on in a complex game. * Use novel prototyping techniques that let you simulate games and collect vast quantities of gameplay data on the first day of development. * Apply design patterns for game mechanics—from a library in this book—to improve your game designs. * Explore the delicate balance between game mechanics and level design to create compelling, long-lasting game experiences. * Replace fixed, scripted events in your game with dynamic progression systems to give your players a new experience every time they play. "I've been waiting for a book like this for ten years: packed with game design goodness that tackles the science without undermining the art." --Richard Bartle, University of Essex, co-author of the first MMORPG   “Game Mechanics: Advanced Game Design by Joris Dormans & Ernest Adams formalizes game grammar quite well. Not sure I need to write a next book now!”  -- Raph Koster, author of A Theory of Fun for Game Design.

    Preis: 34.23 € | Versand*: 0 €
  • Fundamentals of Game Design
    Fundamentals of Game Design

    To create a great video game, you must start with a solid game design: A well-designed game is easier to build, more entertaining, and has a better chance of succeeding in the marketplace. Here to teach you the essential skills of player-centric game design is one of the industry’s leading authorities, who offers a first-hand look into the process, from initial concept to final tuning.Now in its second edition, this updated classic reference by Ernest Adams offers a complete and practical approach to game design, and includes material on concept development, gameplay design, core mechanics, user interfaces, storytelling, and balancing. In an easy-to-follow approach, Adams analyzes the specific design challenges of all the major game genres and shows you how to apply the principles of game design to each one. You’ll learn how to:Define the challenges and actions at the heart of the gameplay.Write a high-concept document, a treatment, and a full design script.Understand the essentials of user interface design and how to define a game’s look and feel.Design for a variety of input mechanisms, including the Wii controller and multi-touch iPhone.Construct a game’s core mechanics and flow of resources (money, points, ammunition, and more).Develop appealing stories, game characters, and worlds that players will want to visit, including persistent worlds.Work on design problems with engaging end-of-chapter exercises, design worksheets, and case studies.Make your game accessible to broader audiences such as children, adult women, people with disabilities, and casual players. “Ernest Adams provides encyclopedic coverage of process and design issues for every aspect of game design, expressed as practical lessons that can be immediately applied to a design in-progress. He offers the best framework I’ve seen for thinking about the relationships between core mechanics, gameplay, and player—one that I’ve found useful for both teaching and research.” — Michael Mateas, University of California at Santa Cruz, co-creator of Façade

    Preis: 42.79 € | Versand*: 0 €
  • Game Design Vocabulary, A: Exploring the Foundational Principles Behind Good Game Design
    Game Design Vocabulary, A: Exploring the Foundational Principles Behind Good Game Design

    Master the Principles and Vocabulary of Game Design   Why aren’t videogames getting better? Why does it feel like we’re playing the same games, over and over again? Why aren’t games helping us transform our lives, like great music, books, and movies do? The problem is language. We still don’t know how to talk about game design. We can’t share our visions. We forget what works (and doesn’t). We don’t learn from history. It’s too hard to improve. The breakthrough starts here. A Game Design Vocabulary gives us the complete game design framework we desperately need—whether we create games, study them, review them, or build businesses on them. Craft amazing experiences. Anna Anthropy and Naomi Clark share foundational principles, examples, and exercises that help you create great player experiences…complement intuition with design discipline…and craft games that succeed brilliantly on every level. Liberate yourself from stale clichés and genres Tell great stories: go way beyond cutscenes and text dumps Control the crucial relationships between game “verbs” and “objects” Wield the full power of development, conflict, climax, and resolution Shape scenes, pacing, and player choices Deepen context via art, animation, music, and sound Help players discover, understand, engage, and “talk back” to you Effectively use resistance and difficulty: the “push and pull” of games Design holistically: integrate visuals, audio, and controls Communicate a design vision everyone can understand

    Preis: 16.04 € | Versand*: 0 €
  • Was ist der Unterschied zwischen Game Design und Game Art?

    Game Design bezieht sich auf die Konzeption und Gestaltung des Spielablaufs, der Regeln und der Mechaniken eines Spiels. Es umfasst die Planung von Leveln, Charakteren, Story und Spielzielen. Game Art hingegen bezieht sich auf die visuelle Gestaltung eines Spiels, einschließlich der Erstellung von Grafiken, Animationen, Texturen und visuellen Effekten. Es geht darum, eine ansprechende und ästhetisch ansprechende Spielwelt zu schaffen.

  • Wie kann man Game Design ohne Erfahrung erlernen?

    Um Game Design ohne Erfahrung zu erlernen, gibt es verschiedene Möglichkeiten. Man kann Online-Kurse oder Tutorials nutzen, um die Grundlagen des Game Designs zu erlernen. Es ist auch hilfreich, Spiele zu analysieren und zu spielen, um ein Verständnis für die verschiedenen Aspekte des Game Designs zu entwickeln. Praktische Erfahrung kann durch das Erstellen eigener kleiner Spiele oder Modifikationen gesammelt werden.

  • Wie kann man ein Game Design Portfolio erstellen?

    Um ein Game Design Portfolio zu erstellen, sollten Sie zuerst eine Auswahl Ihrer besten Arbeiten zusammenstellen, einschließlich Spielkonzepte, Level-Designs oder Prototypen. Sie können auch Screenshots oder Videos von Spielen, an denen Sie gearbeitet haben, hinzufügen. Beschreiben Sie Ihre Rolle und Verantwortlichkeiten in jedem Projekt und stellen Sie sicher, dass Ihr Portfolio übersichtlich und ansprechend gestaltet ist. Schließlich können Sie Ihr Portfolio online auf einer Website oder Plattform für Kreative präsentieren, um potenziellen Arbeitgebern oder Kunden Ihre Fähigkeiten und Erfahrungen zu zeigen.

  • Was ist Game of Thrones 58? - What is Game of Thrones 58?

    Game of Thrones 58 ist eine fiktive Fernsehserie, die auf der Buchreihe "Das Lied von Eis und Feuer" von George R. R. Martin basiert. Es handelt sich um die 58. Episode der Serie, die in der finalen Staffel ausgestrahlt wurde. In dieser Episode werden die verschiedenen Handlungsstränge und Charaktere der Serie weiterentwickelt und auf den Höhepunkt der Handlung hingeführt. Fans der Serie waren gespannt darauf, wie die Geschichte in dieser entscheidenden Episode weitergeführt wird.

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    Charmantes Ecksofa Barura – Komfort, Eleganz & Vielseitigkeit

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    Preis: 1379.99 € | Versand*: 99.00 €
  • Fundamentals of Game Design
    Fundamentals of Game Design

    Now in its third edition, the classic book on game design has been completely revised to include the latest developments in the game industry. Readers will learn all the fundamentals of concept development, gameplay design, core mechanics, user interfaces, storytelling, and balancing. They’ll be introduced to designing for mobile devices and touch screens, as well as for the Kinect and motion-capture gameplay. They’ll learn how indie developers are pushing the envelope and how new business models such as free-to-play are influencing design. In an easy-to-follow approach, Adams offers a first-hand look into the process of designing a game, from initial concept to final tuning. This in-depth resource also comes with engaging end-of-chapter exercises, design worksheets, and case studies.

    Preis: 42.79 € | Versand*: 0 €
  • Game Design Vocabulary, A: Exploring the Foundational Principles Behind Good Game Design
    Game Design Vocabulary, A: Exploring the Foundational Principles Behind Good Game Design

    Master the Principles and Vocabulary of Game Design   Why aren’t videogames getting better? Why does it feel like we’re playing the same games, over and over again? Why aren’t games helping us transform our lives, like great music, books, and movies do? The problem is language. We still don’t know how to talk about game design. We can’t share our visions. We forget what works (and doesn’t). We don’t learn from history. It’s too hard to improve. The breakthrough starts here. A Game Design Vocabulary gives us the complete game design framework we desperately need—whether we create games, study them, review them, or build businesses on them. Craft amazing experiences. Anna Anthropy and Naomi Clark share foundational principles, examples, and exercises that help you create great player experiences…complement intuition with design discipline…and craft games that succeed brilliantly on every level. Liberate yourself from stale clichés and genres Tell great stories: go way beyond cutscenes and text dumps Control the crucial relationships between game “verbs” and “objects” Wield the full power of development, conflict, climax, and resolution Shape scenes, pacing, and player choices Deepen context via art, animation, music, and sound Help players discover, understand, engage, and “talk back” to you Effectively use resistance and difficulty: the “push and pull” of games Design holistically: integrate visuals, audio, and controls Communicate a design vision everyone can understand

    Preis: 21.39 € | Versand*: 0 €
  • Charmantes Ecksofa Barura – Komfort, Eleganz & Vielseitigkeit
    Charmantes Ecksofa Barura – Komfort, Eleganz & Vielseitigkeit

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  • Ist Game Launcher kostenlos?

    Ja, Game Launcher ist kostenlos und wird standardmäßig auf Samsung-Geräten installiert. Es handelt sich um eine Anwendung, die speziell für Spieler entwickelt wurde, um das Spielerlebnis zu verbessern. Mit Game Launcher können Benutzer ihre Spiele organisieren, Leistungseinstellungen anpassen und Bildschirmaufnahmen machen. Es bietet auch Funktionen wie Spieltools, um Benachrichtigungen zu minimieren und die Leistung des Geräts während des Spielens zu optimieren. Insgesamt ist Game Launcher eine nützliche und kostenlose Anwendung für Spieler auf Samsung-Geräten.

  • Ist Game Guardian legal?

    Game Guardian ist eine App, die es Spielern ermöglicht, in Spielen zu betrügen, indem sie Spielwerte wie Münzen, Leben oder Punkte ändern. Die Verwendung solcher Cheat-Tools verstößt in den meisten Fällen gegen die Nutzungsbedingungen der Spiele und kann zu Sperrungen oder anderen Konsequenzen führen. Es ist wichtig, die Richtlinien der Spielehersteller zu respektieren und fair zu spielen.

  • Wie funktionieren Game-Keys?

    Game-Keys sind digitale Codes, die den Zugriff auf ein bestimmtes Videospiel ermöglichen. Sie werden in der Regel von Online-Händlern verkauft und können auf Plattformen wie Steam, Origin oder Xbox Live eingelöst werden. Nach dem Kauf erhält der Käufer den Key per E-Mail oder in seinem Benutzerkonto und kann ihn dann in der entsprechenden Plattform aktivieren, um das Spiel herunterzuladen und zu spielen.

  • Gibt es einen Unterschied zwischen einem Game Artist und einem Game Designer?

    Ja, es gibt einen Unterschied zwischen einem Game Artist und einem Game Designer. Ein Game Artist ist für die visuelle Gestaltung eines Spiels verantwortlich und erstellt Grafiken, Animationen und andere visuelle Elemente. Ein Game Designer hingegen konzentriert sich auf die Konzeption des Spiels, einschließlich der Spielmechanik, des Level-Designs und der Story.

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